Hvis du vil klage, kan du skrive til os, og vi hjælper dig på vej

Kontakt os for at høre mere

Er der noget, du vil klage over?

Service og gode kundeoplevelser er vigtige for os. Hvis noget er gået galt, og du ønsker at sende en klage, beder vi dig sende en mail til complaintnf.dk@nffleet.com med følgende informationer:

  • Fornavn
  • Efternavn
  • Firmanavn
  • Nummerplade
  • E-mail
  • Telefonnummer
  • Beskriv hvad klagen handler om

Sådan foregår klageprocessen:

  1. Når vi hos NF Fleet modtager din klage, sørger vi for den bliver sendt til den rette afdeling
  2. Du hører fra os inden for 5 arbejdsdage, efter vi har modtaget din klage.
  3. Hvis vi mangler yderligere oplysninger for at behandle din klage, kontakter vi dig.
  4. Vi bestræber os på at løse problemet og sende dig et svar på din klage inden for 4 uger.